Piese de schimb - elemente de incalzire HARVIA
Cod produs: SPZSB-224

Piese de schimb - elemente de incalzire HARVIA

de 264.19 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Elemente de încălzire pentru încălzitoarele electrice de saună HARVIA. Elementele de încălzire au fost proiectate pentru a rezista utilizării intense. Nu aruncați vechea încălzire de saună, poate fi posibilă repararea! Vă rugăm să consultați alegerea noastră de elemente de încălzire.

SKU Modele de încălzire
SPZSN-150 Delta D23(E, EE), D29(EE)
SPZSN-160 Delta D29(EE), D36(E, EE)
SPZSC-360 Unio HNK360(E,EE), Cilindro PC110E/EE/HEE
SPY10-0016 The Wall SW45(E)
SPY10-0015 The Wall SW60(E)
SPY10-0014 The Wall SW80(E)
SPZCU-830 The Wall SW90(E), The Wall Combi SW90(S/SA), Virta HL90, Virta Combi HL90S(A), Virta Pro HL160, Virta Pro Combi HL160SA, Modulo 160, 180
SPZCU-823 Wall Combi SW45S/SA, SW70S/SA, Virta HL70, Virta Combi HL70S(A), Virta Pro HL135, HL160, Virta Pro Combi HL135SA, HL160SA, Modulo 135, 160
SPZSJ-100 Compact JM20(E), JM25(E)
SPZSJ-110 Compact JM25(E), JM30(E)
SPZSB-770 Vega Compact BC23(E), BC35(E)
SPZSB-224 Vega BC45(E)
SPZSB-226 Vega BC60(E), Vega Combi BC60SE(A)
SPZSB-228 Vega BC80(E)
SPZSB-229 Vega BC90(E), Vega Combi BC90SE(A)
SPZSB-461 Vega Pro BC105, BC135
SPZSB-462 Vega Pro BC135, BC165
SPZSK-690 KIP30(E), KIP45(E), Topclass KV30(E), KV45(E), Sound / Steeltop M45(E), Moderna V45E, Topclass Combi KV50SE(A)
SPZSK-700 KIP60(E), Topclass KV60(E), Sound / Steeltop M60(E), Moderna V60E, Topclass Combi KV60SE(A), Classic Electro CS60
SPZSK-710 KIP80(E), Topclass KV80(E), Sound / Steeltop M80(E), Moderna V80E, Topclass Combi KV80SE(A), Classic Electro CS80
SPZSK-720 KIP90(E), Sound/Steeltop M90(E), Topclass Combi KV90SE(A)
SPZSE-259 Fuga FU90(E), Figaro FG90(E), Quatro QR90, Cilindro PC90(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP90(E), Glow TRT90(E), TRC90(E)
SPZRH-247 Kivi PI70(E)
SPZRH-249 Kivi PI90(E)
SPZRH-720 Figaro FG70(E), Quatro QR70, Cilindro PC70(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP70(E), Glow TRT70(E), TRC70(E)
SPZSC-022 Cilindro PC66(E), Cilindro Pro PC100E, PC135E, PC165E, PC200E, Modulo MDA165, MDA200
SPZVO-201 Glob GL70(E)
SPZVO-200 Globe GL110(E)
SPZCU-836 Virta HL110, Virta Combi HL110S(A), Virta Pro HL220, Virta Pro Combi HL220SA
SPZSP-240 Legenda PO11, Club K11G(S)
SPZSS-110 Legendă PO11, Senator T9, T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K11G(S)
SPZSS-120 Senator T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K13.5G(S)
SPZSP-250 Legenda PO165, Elegance F15, F16.5, Club K13.5G, K15G, Club Combi K13.5GS, K15GS
SPZSP-255 Legenda PO165, Elegance F16.5, F18
SPZSF-20 Forte AF4 / AFB4
SPZSF-30 Forte AF6 / AFB6
SPZSF-50 Forte AF9 / AFB9
SPZSL-313 Club K9, K10.5, K12, Profi L26
SPZSL-310 Club K9, Profi L23
SPZSL-316 Clubul K12
SPZSL-314 Club K15, Profi L23, L26, L30
SPZSK-732 Profi L20
SPZSL-318 Profi L33
SPZHH-170 Încălzitor ascuns HH6, HH12
SPZHH-180 Încălzitor ascuns HH9
SPZH-104 Aparatul cu abur SS20 și pentru toate aparatele cu abur din încălzitoarele Combi, cu excepția Vega Combi
  • Greutate (kg) 0.3

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare